Popis
- Rozmery:
Malá podložka: priemer – 11 cm, hrúbka – 1,3 cm = 17 EUR
Veľká podložka: priemer – 24 cm, hrúbka – 1,5 cm = 33 EUR - určené na harmonizáciu a energetizáciu vody, vína, ovocia a zeleniny, rastlín a samozrejme aj priestoru, ako každý orgonit.
Bez vody by náš život neexistoval. Okrem toho, že ju potrebujeme denno denne piť, aby sme viedli plnohodnotný život, voda tvorí až 70 % ľudského tela. Kvalita vody, ktorú konzumujeme, priamo ovplyvňuje aj kvalitu nášho organizmu.Voda je úžasná tekutina, kvalitu ktorej ovplyvňuje všetko okolo nej. Možno to znie neuveriteľne, ale napríklad japonský vedec Masaru Emoto dokázal, že kvalitu vody ovplyvňuje hudba, ľudský hlas, smiech, či dokonca nápis na pohári, v ktorom sa voda nachádza – http://www.bukera.sk/filmy/bleep-voda-masaru-emotoPreto Vám ponúkame orgonitové harmonizačné podložky, koré sú určené na harmonizáciu a energetizáciu vody, vína, ovocia a zeleniny, rastlín a samozrejme aj priestoru, ako každý orgonit. Jin – JangZloženie: bronz, čierna oceľ, medená SBB galaktická špirála a 6 druhov liečivých kameňov, ktoré reprezentujú 5 zemských živlov + “vesmírny živel”, ktorý reprezentuje šungit, ktorý veľmi pravdepodobne padol na Zem ako meteorit pred dvomi miliardami rokov :ametyst: element vodaruženín: element zemjaspis: element vietoraventurín: element vzduchtigrie oko: element oheňšungit: element vesmír Okrem vyššie uvedeného sú špony z čiernej ocele a bronzu zaliate v živici v tvare Jin – Jang.Koncept Jin a Jang má pôvod v dávnej čínskej filozofii a opisuje dve navzájom opačné a doplňujúce sa sily, ktoré sa nachádzajú v každej živej a neživej časti vesmíru.Jin ; (“tmavé miesto, severný svah (kopca), južný breh (rieky), zamračené, zahalené”) je tmavší element; pôsobí smutne, pasívne, tmavo, žensky a korešponduje s nocou. Jin je často symbolizovaný vodou a zemou. K jin sa priraďuje pasivita.Jang (“svetlé miesto, južný svah (kopca), severný breh (rieky), slnečné svetlo”) je svetlejší element; pôsobí veselo, aktívne, svetlo, mužsky a korešponduje s dňom. Jang je často symbolizovaný ohňom a vetrom.Jin (ženskosť, tma, pasívna sila) a Jang (mužská, svetlá, tvorivá sila) sú popisom doplňujúcich sa opakov a nie sú absolútne – preto hociaká Jin a Jang dichotómia bude vyzerať opačne z inej perspektívy. Preto sa príslušné vyššie uvedené pojmy k Jin a Jang neberú doslovne. Všetky sily v prírode majú obidva stavy, a tie sú neustále v pohybe. Na západe sa často Jin a Jang zle zobrazuje ako “zlo” a “dobro”. Nesprávna je tiež interpretácia symbolu v zmysle farieb – Taijitu nesymbolizuje čiernu a bielu (alebo červenú) farbu ako opak (čierna nie je absenciou bielej), ale symbolizuje v analógii tmu a svetlo (tma je absenciou svetla a naopak).